sp1garwolin@poczta.onet.pl
25 682 33 71

Wycieczka Krzyżtopór – Baranów Sandomierski – Sandomierz

W dniach 09 – 10.10.2017r. uczniowie klas IV a, IV c, VI b, VI c i VII d wraz z opiekunami panią Anetą Białek, panią Anną Walendą i panem Piotrem Dziwiszkiem uczestniczyli w wycieczce do Sandomierza i okolic.

Pierwszego dnia mieliśmy możliwość podziwiać ruiny Zamku Krzyżtopór w Ujazdowie. Ten pełen magii i tajemniczości zabytek międzynarodowej klasy zrobił na nas ogromne wrażenie. Kolejnym punktem wycieczki było zwiedzanie Zamku w Baranowie Sandomierskim. Ta jedna                       z najcenniejszych magnackich rezydencji renesansu zachwyciła wszystkich swoimi pięknymi wnętrzami. Przez chwilę wydawało nam się, że przenieśliśmy się do tamtych czasów. Na koniec dnia odwiedziliśmy Muzeum Figur Woskowych z filmu „Ojciec Mateusz”. Mieliśmy możliwość pozować do zdjęć z najbardziej znanymi postaciami serialu. Zabawa była przednia. Po meczącym i pełnym atrakcji dniu udaliśmy się na nocleg.

Drugiego dnia poznawaliśmy zabytki urokliwego Sandomierza. Zwiedziliśmy: Ratusz                   w centrum miasta, Kościół św. Jakuba, Bramę Opatowską, „Ucho Igielne”, Katedrę, a także przeszliśmy Podziemną Trasą Turystyczną i urokliwym Wąwozem św. Królowej Jadwigi. Dodatkową atrakcją była możliwość obejrzenia na planie aktorów serialu „Ojciec Mateusz”. Poczuliśmy się, jakbyśmy grali w filmie. Pełni wrażeń i miłych wspomnień wróciliśmy do domu.

• Sandomierz-1
  • Sandomierz-17
  • Sandomierz-18
  • Odsłon: 383

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci najlepszą jakość na naszej stronie.