PROJEKTY EDUKACYJNE
Dnia 25 maja uczniowie naszego gimnazjum prezentowali przygotowane pod opieką nauczycieli projekty edukacyjne.
Ia – projekt z języka angielskiego:
W ramach projektu gimnazjalnego klasa Ia przygotowała przedstawienie w języku angielskim zatytułowane „The Canterville Ghost”. Wzięli w nim udział wszyscy uczniowie a efekty ich pracy zostały zaprezentowane dwukrotnie; klasom V i VI szkoły podstawowej, a następnie klasom gimnazjalnym. Pomimo odrobiny tremy, spektakl okazał się wielkim sukcesem!
Projekt "SEKRETY UKŁADU KRĄŻENIA"
W ramach projektu uczniowie z klasy II b ( Barbara Soszka, Weronika Kozłowska, Wiktoria Zawistowska, Kacper Młynarczuk, Jakub Rękawek, Piotr Suchta):
* przygotowali prezentację na temat budowy i funkcji układu krwionośnego,
* przeprowadzili ankiety i opracowali dane dotyczące częstotliwości występowania grup krwi wśród uczniów naszego gimnazjum,
* wyjaśnili w jaki sposób można zapobiegać chorobom układu krwionośnego,
* mierzyli ciśnienie,
* zaprezentowali jak prawidłowo postępować w razie wystąpienia krwotoku.
"Dlaczego mydło myje i pierze"
Uczniowie klasy 2b w ramach projektu edukacyjnego zajęli się zagadnieniami bardzo związanymi z życiem codziennym.
Starli się wyjaśnić i przybliżyć zganienia mechanizmu mycia i prania - temat projektu to "Dlaczego mydło myje i pierze".
Drugi projekt nosi tytuł "Substancje konserwujące w żywności" .Uczniowie przedstawili metody stosowane do konserwowania żywności.
Na przykładach produktów, które często kupujemy przeprowadzili analizę składu substancji konserwujących.